گزینه های دیگر برای کراتینین 13 به غیر از دیالیز چیست

شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

گزینه های دیگر برای کراتینین 13 به غیر از دیالیز چیست

سطح کراتینین بالا شایع ترین علامت بیماری کلیه است که باعث می شود بیماران از تعداد زیادی اختلال و نشانه ها نیز برخوردار شوند. برای کمک به بیماران دیالیز توصیه می شود سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. گزینه های دیگر کراتینین 13 به جز دیالیز چیست؟

کراتینین نوعی از مواد زائد تولید شده در بدن ما است، توسط کلیه فیلتر شده و خارج از بدن به صورت ادرار خارج از کاهش عملکرد کلیه است. کراتینین 13 به این معنی است که شما در حال حاضر به مرحله 5 نارسایی کلیه، مرحله آخر بیماری کلیوی مبتلا شده اید. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات فوری برای ذخیره عملکرد کلیه دارند، در غیر این صورت، زندگی شما به شدت تهدید می شود. حتی اگر دیالیز جلوی اثرات را برای کمک به بیماران از اخراج زباله ها و کاهش بعضی علائم بالینی بگیرد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی از بین بروند.

بنابراین، بیماران مشتاق پیدا کردن درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز هستند. کراتینین 13 به این معنی است که کلیه تقریبا قادر به ترشح سموم و پسمان های مختلف بدن نیست. سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها می شوند، اما کارایی سایر روش ها نیز کاهش می یابد. از این رو، پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات نقش مهمی در ترمیم سلول های کلیه و بافت های بیمار دارد، علاوه بر این، ما همچنین از اصل دفع سموم و مواد زائد مختلف قبل از درمان بیماری کلیه پیروی می کنیم و بیماری به تدریج همراه با حذف سموم و محصولات زباله. با توجه به این، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه بسیار تاثیر می گذارد. در این درمان، داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو ماده دارویی فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند . در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات داخل کلیه به طور مستقیم تحویل، به طوری که برای تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان جامد، درمان طب سوزنی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

گزینه های دیگر برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری شده است، اگر شما علاقه مند به این درمان هستند، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5866.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه های دیگر برای کراتینین 13 به غیر از دیالیز چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.